zaterdag 31 december 2011

ICT: foto verhaal

Tijdens de les ICT kregen we de opdracht om een foto verhaal te maken met Windows Live Movie Maker en Windows Live Photo Gallery. We mochten zelf een onderwerp kiezen en aan de hand van de studiewijzer het stappenplan volgen.

Mijn keuze was snel gemaakt, de kerstperiode was aangebroken, tijd om de kerstsfeer op te snuiven dus vond ik het gepast om dit alles op beeld te zetten tijdens een kerstmarkt samen met vrienden. Allen rond de kerstboom, je verwarmen aan de vuurtjes, glühwein proeven, kraampjes met warme wafels,… 

Dit foto verhaal is een mooi aandenken aan het gezellig samenzijn, iets waar je later nog eens kan op terugblikken.

De genomen foto’s heb ik bewerkt op Windows Live Photo Gallery, zoals gevraagd en daarna heb ik mijn foto verhaal geplaatst op Windows Live Movie Maker. Een kerst lied hoorde er zeker bij om je toch volledig te kunnen inleven in de kerstsfeer.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten